SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
SPLOŠNO
Spletno stran Vila Viva (www.vilaviva.si) upravlja podjetje Auctoritas d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje) ter je njen lastnik. Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja javnosti o podjetju in njegovih izdelkih. Kot obiskovalca spletnega portala vas prosimo, da upoštevate vse spodaj naštete pogodbene pogoje, saj z uporabljanjem tega spletnega mesta in z oddajo naročila potrjujete, da ste pogoje prebrali, da jih razumete, sprejemate in se z njimi v celoti strinjate. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine vilaviva.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med upravljalcem in uporabnikom. Za zadovoljstvo svojih kupcev skrbimo z natančnim in ažurnim vnosom točnih informacij glede naših ponudb, za tehnično in pravno varnost obiskovalcev in kupcev, za varovanje osebnih podatkov, za ažurno reševanje težav, nesporazumov in zapletov ter ponujamo razpoložljivost za dodatna pojasnila, pred in po nakupu.
Podjetje si ob tem pridržuje pravico, da spremeni vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Podjetje lahko spremeni izdelke ali cene, opisane na tem spletnem mestu. Uporaba blagovne znamke podjetja je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem podjetja. Kupec je lahko pravna ali fizična oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji ali oddaji naročila. Potrošnik po teh pogodbenih pogojih je zgolj fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove pridobitne dejavnosti.
Pri pripravi pogojev poslovanja smo upoštevali Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah in Splošno Uredbo o varstvu podatkov. V primeru nejasnosti ali v primerih, ki jih v teh pogojih nismo navedli posebej, veljajo določbe v navedenih zakonih. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ter pravice in obveznosti uporabnika in podjetja. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Do pogodbenih pogojev lahko kupci na spletnem mestu dostopajo kadarkoli; kot sklenitev pogodbe se smatra izvršeno naročilo ter elektronsko sporočilo o oddaji naročila, ki ga kupec prejme po oddaji naročila na elektronski naslov.
REGISTRIRANI UPORABNIKI – ČLANI
Vsak registriran uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja oziroma organizacije. Gesla so tajna in znana le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje teh podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom dostopal le on ali oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
CENE IZDELKOV
Na spletnem mestu objavljamo cene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo. V primeru, da je izdelek o ceni napačen ali da se cena spremeni v času obdelave naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
NAČIN DOSTAVE
Naročeno blago vam bomo poslali po dostavni službi GLS oz. Pošti Slovenije kot paket. Rok dobave za izdelke na zalogi je najkasneje v 7 dneh od prejema naročila, v kolikor izdelka ni na zalogi ali je nova dobava na poti, vas bomo o tem obvestili. Cene veljajo na dan oddaje naročila. DDV je vključen v ceno. Stroški odpreme in pakiranja znašajo 3,99€, za vsa naročila nad 30€ je poštnina brezplačna. Stroške manipulacije z denarjem pri prevzemu na pošti (za plačilo po povzetju) nosi kupec in po trenutno veljavni tarifi Pošte Slovenije znašajo 1,05€. V kolikor vas ob dostavi ni doma, vas bo paket čakal na vaši matični poštni enoti 15 dni, v primeru, da vam paket dostavi dostavna služba GLS boste o lokaciji paketa obveščeni preko obvestila, ki ga prejmete na vaš mobilni telefon.
NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
- Plačilo po povzetju: v primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
- Plačilo s plačilnimi karticami: v spletni trgovini vilaviva.si je na voljo možnost plačila s plačilnimi karticami Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro.
Paypal velja za najvarnejše plačilno sredstvo na spletu.
.
NAROČILO BLAGA IN IZVEDBA POSTOPKA NAKUPA
Nakup lahko opravi kupec v spletni trgovini brez registracije. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine. Po potrditvi nakupa kupec lahko popravke naročila (sprememba naslova, ipd.) uredi z obvestilom po elektronski pošti, vendar najkasneje do odpreme blaga.
Izbira izdelkov
Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere željeni artikel in količino ter potrdi s klikom na gumb “Dodaj v košarico”; v primeru nakupa več artiklov velja enak postopek za vsak posamičen artikel. Ko se izbira artiklov s strani kupca zaključi, ima kupec na voljo pregled artiklov in povzetek izdelkov v košarici.
Pregled košarice in vnos osebnih podatkov ter potrditev pogojev poslovanja
V tem koraku kupec lahko opravi pregled košarice, posamičnega izdelka in cen. Po pregledu vsebine košarice potrdi kupec izbiro s klikom na gumb “Nadaljuj na zaključek nakupa”, pri čemer kupec sledi korakom za vpis kontaktnih informacij, osebnih podatkov, podatkov dostave (in prikaz stroškov pošiljanja) in načinom plačila. Kupec mora prav tako obkljukati, da se strinja s pogoji poslovanja.
Oddaja naročila
Po opravljenem vnosu vseh podatkov, se postopek nakupa zaključi z potrditvijo celotnega povzetka naročila s klikom na gumb “Kupite sedaj”.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o oddanem naročilo na vpisan e-poštni naslov. Kupec ima tako ponovno možnost pregledati vsebino naročila in za primer napak tudi možnost preklicati naročilo; naročilo se lahko prekliče najkasneje 2 uri po oddaji naročila po elektronski pošti na naslovu info@vilaviva.si. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila in številko vašega naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu naročilo potrdi oziroma z utemeljenim razlogom zavrne ter kupcu posreduje obvestilo o prejemu naročila. Ob odpremi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti. + o predvidenem roku dostave. Originalni račun kupec prejme po mailu, ob dostavi paketa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba se s strani podjetja ne hrani, hrani pa se sledljivost oddanih naročil izvedenih s pritiskom na gumb “Kupite sedaj”.
Podjetje si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V tem primeru podjetje kupcu izvede vračilo celotne kupnine vključno s stroški dostave na TRR iz katerega je bilo plačilo izvedeno, najkasneje v roku 7 dni.
ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik ima pravico v skladu z Zakon o varstvu potrošnikov, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo in zunaj poslovnih prostorov možnost, da v 14 dneh odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo za to potrebno navesti razloge za odstop. Za odstop od pogodbe oziroma naročila se smatra posredovanje izpolnjenega obrazca za odstop od pogodbe v roku 14 dni od prevzema pošiljke na e-poštni naslov info@vilaviva.si. Možnost odstopa velja zgolj za potrošnike in ne velja za pravne osebe, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Kupec, kateri odstopa od pogodbe oziroma naročila, mora izdelek/ izdelke vrniti skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe, najkasneje 14 dni po poslanem obvestilu o odstopu. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca / potrošnika v primeru odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga, kateri se v primeru pošiljanja obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe.Kupec je pri tem dolžan poravnati tudi morebitno nastalo škodo na izdelkih ali embalaži. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložen in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.
Kupec mora najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe blago vrniti na naslov prodajalca. Šteje se, da je blago pravočasno vrnjeno, če je poslano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prodajalec ni dolžan upoštevati reklamacij ta izdelke, za katere se ugotovi, da so bili poškodovani posledično nepravilni ali neprimerni uporabi oziroma ravnanju, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem prevzemnem mestu.
Obrazec za odstop od pogodbe
Kupcu se v primeru odstopa od pogodbe vrne celotna kupnina v najkrajšem času oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko prodajalec zadrži do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo se izvaja z nakazilom zneska na vaš TRR (osebni račun), zato mora kupec na obrazcu za odstop od pogodbe vnesti tudi številko osebnega računa.
Obrazec za odstop od pogodbe si lahko prenesete ali natisnete na tej povezavi.
STVARNA NAPAKA
Prodajalec odgovarja za morebitne stvarne napake blaga. Blago ima stvarno napako, če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane ali če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga. Odgovornost za stvarne napake se presoja glede na določbe zakona, katere ureja obligacijski zakonik.
Stvarna napaka se lahko uveljavlja v roku dveh mesecev od dneva, ko je napaka odkrita. Kupec mora prodajalcu posredovati obvestilo o napaki, kjer napako natančno opiše in obrazloži. Prodajalec ima v tem primeru pravico, da blago ustrezno pregleda, zato mora kupec na naslov prodajalca poleg obvestila poslati tudi izdelek. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Prodajalec kupcu na reklamacijo in uveljavljanje stvarne napake odgovori v roku 8 dni od prejema obvestila o napaki in izdelka.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki in je bilo njegovemu zahtevku za uveljavljanje stvarne napake odobreno, ima pravico zahtevati od prodajalca, da napako odpravi ali vrne sorazmerni del plačanega zneska kupnine ali zamenja izdelek z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Za uveljavljanje stvarne napake nas kupec / potrošnik o morebitni stvarni napaki obvesti v zakonsko določenem roku in nam omogoči pregled artikla.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete ali natisnete na tej povezavi.
PRITOŽBENI POSTOPEK
Prizadevamo si za zadovoljstvo strank in nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja, vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, lahko pritožbe podate preko e-pošte: info@vilaviva.si. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času – najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu pritožbe. Za vsa pojasnila v zvezi z informacijami o pritožbenem postopku, se lahko na nas obrnete na navedenem mailu. Za nerešljive spore je pristojno SODIŠČE PO STALNEM PREBIVALIŠČU POTROŠNIKA. Vseeno upamo, da nas boste pred uporabo tega kanala kontaktirali. Verjamemo, da bomo našli lažjo rešitev za obe strani.
DOSTOP DO INFORMACIJ
Ponudnik bo kupcu na spletu ali pa na pisno prošnjo zagotovil spodaj navedene informacije:
- informacije o podjetju (ime, sedež, številka registra),
- kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti izdelkov,
- končno ceno izdelkov oziroma blaga v znesku, ki že vključuje davek ali način izračuna cene, če zaradi narave blaga tega ni mogoče izračunati vnaprej,
- plačilne pogoje in pogoje dostave izdelka,
- rok veljavnosti ponudbe,
- pogoje in roke v primeru odstopa od pogodbe in morebitnih stroškov vračila blaga,
- informacije o pritožbenem postopku,
- informacije o kontaktni osebi za stike s potrošniki oz. kupci,
- seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake.
V primeru, da določenih informacij na spletni strani ne najdete, smo vam na voljo za pomoč na e-poštnem naslovu info@auctoritas.si.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje Auctoritas d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov in kupcev, v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27.4.2016 in Zakona o varstvu potrošnikov.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v pravilniku Varstvo osebnih podatkov. Uporabnik se zaveda, da je dolžan podjetju posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogodbenih pogojev potrjuje, da so podatki, ki jih je navedel, pravilni in resnični.
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov ter zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
VARNOST
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Prosimo, da nam pri varovanju vaših osebnih podatkov pomagate tako, da tudi sami poskrbite za varnost vašega uporabniškega imena in gesla.
KOMUNIKACIJA
Podjetje bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. V oglasnih elektronskih sporočilih bo vidno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje izrecno spoštovalo.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina www.vilaviva.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Podjetje Auctoritas d.o.o. se trudi za mirno in sporazumno reševanje medsebojnih sporov. V primeru kakršnihkoli pritožb, pohval, dodatnih vprašanj ali pomoči smo vam na voljo preko e-pošte info@vilaviva.si.
Prodajalec si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
PLATFORMA ZA REŠEVANJE SPOROV
Kupci in potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Podjetje Auctoritas d.o.o. skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov objavlja, da ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži.
PODATKI O VPISU V REGISTER
Naziv podjetja: Auctoritas d.o.o.
Sedež: Trg Komandanta Staneta 8, Ljubljana
Matična številka: 9152792000
Davčna številka: SI 89887662
Davčni zavezanec: DA
Vpis v register: 9.6.2022
Organ: AJPES, izpostava LJUBLJANA
SKD: 62.020 (svetovanje o rač. nap. in prog.)